torsdag den 1. december 2011

Sættekasse

Min tante havde denne sættekasse liggende og ville gerne have den sat i stand. Jeg elsker at ordne sådan noget, så jeg tog den med mig hjem og har brugt de sidste par måneder på at få den færdig. Det var et lidt større projekt end jeg lige havde troet. Tror jeg har malet den 10 gange, fordi farven ikke ville dække helt. Den er hjemmelavet, så ingen af rummene er helt samme størrelse, så der er blevet klippet og klistret til den helt store guldmedalje... Men nu er den færdig og jeg glæder mig til at give hende den... Hvis jeg da ikke stikker af med den selv..

6 kommentarer:

  1. Du er så god min smukke!
    Sikke fin den er blevet :)
    Den bliver tante T helt sikkert glad for ;)

    SvarSlet
  2. Den er helt vild flot!
    Kæmpe arbejde du har lagt i den!

    SvarSlet
  3. Wouw - den er flot. Jeg glæde mig til at følge med på din blog.

    SvarSlet
  4. Tak for det. Ja den har taget ret lang tid at lave... men er også godt tilfreds med resultatet...

    SvarSlet
  5. Hold da fast den er godt nok flot! Er du et vimmer et stykke arbejde :)

    Fin blog :)
    Kh Jette

    SvarSlet
  6. Super fed sættekasse, det er næsten synd at sætte noget i!

    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet